Dva přední výrobci žárovek pro automobilový průmysl Philips a Osram dbají na své dobré jméno ve vlastním zájmu. Každý problém, ať už v podobě nepravdivých informací nebo vysokého počtu reklamací může způsobit odliv zákazníků, což může mít v současné „online době“ velice rychlý spád a neblahé důsledky. Zákazníci se totiž řídí nejen tvrzením samotných výrobců, prezentovaným v médiích, nebo na obalech výrobků, ale zkušenostmi těch, co již autožárovky vyzkoušeli.
Firemní renomé a pozitivní hodnocení zákazníků
Díky pozitivním recenzím zákazníků v mnoha zemích světa se oba zmiňovaní producenti těší nebývalému zájmu o všechny typové řady, které na trhu v současné době existují.
Ve značkových produktových řadách můžete volit mezi těmi s dlouhou životností (Ultra Life nebo Long Life), případně dát přednost vyššímu výkonu, resp. hodnotě jasu a kontrastu a delšímu kuželu světla. K nejprodávanějším autožárovkám na trhu se řadí Osram Night Breaker a Osram Cool Blue H7. Oba typy spojuje studené bílé světlo o teplotě chromatičnosti až 4200 K, což má významný pozitivní vliv na pohodu při řízení a snížení pravděpodobnosti závažné dopravní nehody.
Poškození reflektoru – vzhledem k nízké ceně žárovek do předních světlometů opravdu nemá význam riskovat poškození reflektoru. To může nastat u neznámých výrobců, kteří neposkytují žádnou garanci, a kde si nemůžete být jisti jakostí v závislosti na výrobním technologickém postupu. Může dojít k výbuchu zdroje a k poškození vnitřní chromované vrstvy reflektoru, nebo i celého výlisku. Výměna vadného zdroje se pak může zbytečně navýšit i o výměnu celého svítidla.
Výměna autožárovky a seřízení světlometu – mnoho řidičů také zapomíná na pravidelné seřízení světlometů. I ta sebelepší žárovka totiž neplní svou funkci, jestliže jsou směrové úhly posunuté za hranici povolené tolerance.